הודעת חברת סלא: עדכונים בפעילות השירות

 

 

לקוחות יקרים,

ברצוננו להביא לידיעתכם מספר עדכונים שיחולו בפעילות השירות בס.ל.א החל מיום שלישי  ה- 07.06.16 :

  • כחלק משיפור השירות עבור בתי המרקחת בקהילה תינתן האפשרות להעביר הזמנות בצורה ממוכנת B)2(B בימים א' – ה' עד השעה 19:00  לטובת אספקה ליום המחרת ולא עד השעה  17:00 כפי שמבוצע כיום. (הזמנות שיועברו ביום חמישי יסופקו ביום ראשון).
    הזמנות שיועברו טלפונית נשארות ללא שינוי, הזמנות שיועברו עד השעה 17:00 יועברו לאספקה ביום המחרת.
  • שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות יעודכנו ויהיו מעתה ימים א' – ה'
    בין השעות 20:00 – 07:30.
  • ימי איסוף החזרות יעודכנו ויהיו ימים ראשון ורביעי, למעט מקרים של בקשות החזרה בגין הסתייגות להזמנות לתכשירים רפואיים עבור בית מרקחת.
    חשוב להדגיש כי קרטון ההחזרה צריך להיות מוכן בבוקר האיסוף ולהכיל את האישורים המתאימים בהתאם להנחיות מדיניות החזרות סלא.

 

בברכה,
מחלקת שרות לקוחות

להדפסת ההודעה

כתיבת תגובה